טעימה של ים תיכון - בעקבות שמן הזית בקפריסין

קפריסין - חוף הים באיה נאפה
אם אתם מחפשים יעד לחופשה מושלמת, יש לנו רעיון נהדר בשבילכם- קפריסין.

היא קרובה אלינו מבחינה גיאוגרפית וכך גם מהבחינה המנטאלית, היא מקסימה ומשגעת, זה אי מטריף עם כל היתרונות של אי, ללא החסרונות של איים ילידים ומרוחקים. היא מלאה באטרקציות, בהיסטוריה ובאתרים אין סוף. היא מציעה אפשרות אירוח ברמה הגבוהה ביותר, והיא ללא ספק היעד המושלם לחופשה המושלמת, כמעט בכל חודשי השנה.

קפריסין היא יעד מושלם לחופשה של בטן גב, אבל מי שלא ירצה להתבטל כל היום וחובב מסלולים, טיולים והתעמקות, גם בזה יש לה המון מה להציע. בין אם אתם מחפשים יעד לחופשה רומנטית, משפחתית, או טיול רווי ומעשיר, חבילות נופש ללרנקה יעניקו לכם את ההזדמנות המושלמת לחופשה מהממת, במחיר נגיש במיוחד.

כמה מילים על קפריסין

עובדה מעניינת על קפריסין היא שהייתה תקופה שבה עיקר, אם לא כל ייצור השמן במזרח התיכון התרכז בקפריסין. מטעי הזיתים הענפים קיימים בה עד היום, וגם שמן הזית מקבל מקום מרכזי של כבוד, לאורך שנים רבות. למעוניינים, אפשר בהחלט לצאת לסיורים במטעים וליהנות מחוויה מהנה במיוחד. כמובן שבקפריסין תפגשו לא רק בהיסטוריית שמן הזית אלה מורשת רחבה הרבה יותר, בין אם בהיבט הקולינארי כולו, האתני והאנושי.

אתם גם לא חייבים לבחור בין חופשה אקטיבית, כזו כל הזמן מטיילים ורואים בה דברים, לבין חופשת מנוחה שבה אתם כל היום שוכבים חסרי מעש ומסתובבים על הבטן ועל הגב תחת קרניה של השמש המלטפת, כי בלרנקה תוכלו לשלב את שניהם, בדיוק במידה שמתחשק לכם, וליהנות מכל העולמות, מבלי להרגיש שום אשמה.

לפני שיוצאים לחופשה

לפני שיוצאים לחופשה, לא משנה לכמה זמן אתם נוסעים חשוב מאד לעשות פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל. גם אם אתם נוסעים לכמה ימים קצרים, מספיק רגע אחד בשביל להיחבל או לחוות חוויה לא נעימה שלא רק שתהרוס את כל הטיול, אלא אפילו עלולה להוביל אתכם לפשיטת רגל. כידוע, קבלת טיפול רפואי הוא שירות מאד יקר אם משולם באופן פרטי, ואם אתם לא מבוטחים, על כל ביקור ולו הקטן ביותר אצל הרופא או בבית החולים, תצטרכו לשלם מכיסכם.

דבר נוסף הוא סוגיית הרכב. בקפריסין בהחלט מומלץ שתשכרו רכב, הוא יאפשר לכם ליהנות ממנה הרבה יותר ובהחלט יעשיר לכם את החוויה באופן משמעותי. אם החלטתם לשכור רכב, העדיפו להזמין את השירות עוד מישראל, זה יחסוך לכם כסף, זמן ולא מעט טרחה. במקום לנחות בשדה התעופה ולהקדיש עוד זמן לתהליך השכרה של רכב, תוכלו להגיע אל שדה התעופה, להיכנס אל הרכב שמחכה לכם מבעוד מועד ולהתחיל את החופשה שלכם ללא עיכובים, ללא תורים וללא כאבי ראש מיותרים.

תהנו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה