מתנות לחג- מספר רעיונות...

סוף הקיץ, כמה חמסינים בטח עוד יבקרו כאן עד שיגיעו חגי תשרי, אבל החרוצים שבינינו כבר מייגעים את מוחם ברשימת מתנות לחג שצריך לרכוש כדי לצאת בסדר עם החמה המארחת, עם ההורים המזמינים, עם האימא של החברה החדשה, ועם מי לא?! החוכמה היא כמובן להעניק פריט שהוא גם שימושי, גם לא יומיומי, גם לא נורא יקר ובכל מקרה משמח. בשלב הזה תמיד כדאי להתעדכן במגוון רעיונות למתנות לחג חדשניות ויצירתיות.


הכי פשוט ותמיד יעיל להביא כלי בית מכל הסוגים והמינים שאף יכולים להיות פרקטיים להגשה בארוחות החג. אם גם נמלא אותם במטעמים, אנחנו יכולים להיות בטוחים שהמתנה שלנו תזכה להערכה גדולה וזה הרי מה שחשוב. כך למשל, צנצנות מעניינות בגדלים ומחומרים שונים מלאות בכל טוב, החל בדבש טהור דרך ריבות ביתיות ועד חמוצים מעשה ידינו.


אפשרות נוספת היא בקבוק מעוצב, מקושט או מאוייר מזכוכית כהה או מחרסינה, מלא בשמן זית. במקרה זה צריך לזכור שאיכות שמן מסוג זה נמדדת על פי מספר גורמים: סוג הזיתים ומקום גידולם, רמת החמיצות של הנוזל, אופן הכבישה של הפרי וכמובן מחירו. שמן זית משובח הוא רכישה שלא כל אחד מרשה לעצמו בקניות השוטפות, לכן יהיה מתנה משמחת, בייחוד אם תצטרף אליה גבינת עיזים יוקרתית.


מתנות לחג לא חייבות, כמובן להתקשר לכיבוד ולמזון. גם פרחים מתאימים תמיד, פריטי טקסטיל כמו מפות ומגבות הם שימושיים לכל אחד, כמו גם לוחות שנה, סלסילות פירות טריים ומיובשים, או אריזות תמרוקים ואביזרי ריח שונים.
.
טרנד חדש נוסף של השנים האחרונות הוא להרשים ולהפתיע עם אלבום מתנה אישי שלתוכו יצקתם את הנושא או הרעיון שהכי מתאים וקרוב למקבל השי. בקלות אפשר לתכנן עבור אימא מחברת עם המתכונים המפורסמים של סבתא שכוללת כמובן תמונות מעוררות תיאבון, גם חוברת עם תמונות של כל הנכדים ותאריכי ימי ההולדת שלהם תעשה טוב על הלב לסבתא, ואולי אלבום מתנה ליולדת הטרייה, שבו מקום לצילומים ולסיפורים שייאספו במשך השנים.


החגים הם הזדמנות נפלאה לפנק במתנות את היקרים לכם ביותר. השקיעו זמן ומחשבה במתנה אמיתית שבאה מהלב, כך מובטח לכם חיוך מרוצה והרבה שמחה בלב. חג שמח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה