אוכל בריא לבר המצווה


מסיבת בר המצווה הינה אירוע מסורתי חשוב ומרגש. יש לתכנן את חגיגת בר המצווה תוך הקפדה על בחירת מרכיבי האירוע והתאמתם לקהל המוזמנים הכולל מבוגרים וחברים בני גילו של חתן הבר מצווה. קונספט האירוע, בחירת מיקום ומקום, התוכנית האמנותית, בחירת הבגדים ועוד בחירות והחלטות יעסיקו את בני המשפחה בתכנון המסיבה. כולם רוצים אירוע יחיד ומיוחד, שונה וחדשני, אך אחד מהפרמטרים המרכזיים אשר ישפיעו על הצלחת האירוע יהיה המזון שיוגש.

הטרנד שהפך לאורח חיים


כיום, הטרנד הבולט הוא אוכל בריא. לא רק מבוגרים ערים לנושא ומקפידים על תזונה נכונה, גם ילדים ובני נוער הפכו למודעים יותר ועוסקים רבות בנושא. לכן, בבחירת סוג המזון המוגש באירוע הבר מצווה כדאי לבחון ולשקול בחירת תפריט בריא.

מהו אוכל בריא ?


אוכל בריא הינו מזון שעבר כמה שפחות עיבודים, מזון שאינו מכיל הרבה שומן ואינו עתיר סוכר. אוכל בריא ברוב המקרים לא יכיל חומרים משמרים וחומרי טעם וצבע. התפריט הבריא מכיל שימוש נרחב בירקות ופירות ולעיתים אף מדובר בתוצרת אורגנית.

למה אוכל בריא ?


תחום הבריאות נכנס לתודעתם של רבים מאיתנו וכיום ניתן לראות במקביל גם את התפתחותה של התזונה הנכונה. בישול נכון ובריא הוא נושא המעסיק ציבור נרחב ואוכל בריא נחשב למוערך ויוקרתי יותר. כמארחים, אנו מעוניינים שכולם ייהנו מהאוכל באירוע, אך לאור התובנות בעשור האחרון לגבי מזון בריא ואורח חיים נכון, אנו גם רוצים שהמזון יהיה לא רק מהנה אלא גם בריא ולא משמין.
הרבה אנשים מודעים לנזקים ולהשפעות כתוצאה מתזונה לקויה ומרגישים שאם האוכל לא בריא הם יחוו תחושות מסוג "כבד מדי", "משמין" ו"ממלא" .
בני נוער  בגילאי בר מצווה חשופים לנושא יותר ויותר. בשנת 2012 הוכנס נושא תזונה נכונה אף לתכנית הלימודים והבריאות הפכה לכותרת ראשית גם באמצעי המדיה השונים. הדעה אשר רווחה בעבר לגבי טעם האוכל הבריא, אינה רלוונטית עוד ואנו יודעים היום שאוכל בריא טעים ומגוון ויכול לקלוע לכל טעם וטעם. בשנים האחרונות נוספו חידושים רבים בכל הקשור לתזונה בריאה ונוספו מוצרים ומתכונים המורכבים ממרכיבי מזון בריא ודל בשומן.

לסיכום, כיום ניתן להזמין תפריט אוכל בריא לחגיגת הבר מצווה. תפריט שיהיה מורכב מחומרי גלם איכותיים ודלי שומן. תפריט המותאם לאורחים הבוגרים והצעירים וכזה אשר יאפשר לכל אחד לאכול ללא ייסורי מצפון.
אין ספק שהאורחים יעריכו את הגישה הבריאותית המתחשבת המדגישה את תשומת ליבכם וייהנו לא רק מהטעם וממבחר האוכל, אלא גם מאיכות ואורח חיים בריא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה