תרופות סבתא שיפתיעו אתכם

אם עד היום נהגתם לפקוד את הרופא כל אימת שסבלתם ממצב רפואי ונטלתם את התרופות שהוא סיפק לכם, כיום יש לכם אפשרות לבחור לשלב תרופות סבתא על מנת להקל על המצב. במאמר זה נספק לקוראים מידע אודות אותן תרופות טבעיות ביתיות שיפתיעו אתכם.

תרופות סבתא- על מה מדובר?

אם עד היום שמעתם המלצות רבות על שימוש בתרופות סבתא אך לא בדיוק הבנתם על מה מדובר, הדרך הפשוטה ביותר להסביר מהן תרופות אלו היא לומר שמדובר על תרופות שעוברות מדור לדור, מאם לבת וכן הלאה. חשוב לדעת שמדובר כאן על רפואה עממית ואין ביסוס מדעי לרוב התרופות המומלצות. מסיבה זו האדם שנוטל או מושח אותם על גופו בדרך כלל משלב אותם עם תרופות קונבנציונאליות ומודע לעובדה שלא מדובר על תרופות אותן מאשרת הרפואה הקונבנציונאלית. כיוון שתרופות אלו עשויות מכל מיני חומרים מן הטבע ומשום שרוב האנשים כיום מעוניינים לנסות משהו אחר לפני שהם מכניסים כימיקלים לגוף, תרופות הסבתא זכו לפופולאריות מחודשת ורבים משתמשים בהם כיום.

תרופות סבתא – משתמשים בקפה

אם יש לכם מכונות קפה ואתם מתלבטים האם למסור את המכונות ולוותר על שתיית הקפה וזאת משום שאמרו לכם שקפה אינו בריא, ההמלצה היא לעצור ולקרוא את השורות הבאות. הקפה הוא בעל שימושים רבים ברפואה העממית ובכל מיני מצבים שונים בחיים. אנשים רבים אינם יודעים שהגרגרים של הקפה אידיאליים לדישון של הגינה, שהוא מנטרל כל מיני ריחות רעים מהידיים, שהוא מנטרל ריחות נלווים במקרר ושרבים משתמשים בו למטרת פילינג שמרענן את עור הפנים. בנוסף לכל אלו יש תרופות סבתא רבות בהן משתמשים בקפה:
  • ריח רע בפה- אם אתם חשים שיש לכם ריח לא נעים בפה ואינכם אוהבים את טעם המנטה, תוכלו להכניס לפה שני פולי קפה שירעננו את כל ההרגשה, הריח והטעם בפה.
  • מחזירים את המראה לשיער- אם אתם חשים שלאחרונה השיער שלכם אינו מבריק כבעבר וזאת למרות שאתם אוכלים כהלכה ובדיקות הדם שלכם יצאו תקינות, תוכלו לערבב אספרסו או קפה שחור עם מים פושרים, למרוח על השיער ולהמתין כחצי שעה לפני שטיפה. שבוע של חזרה על פעולה זו ותוכלו ליהנות משיער מבריק יותר.
  • שתיית יתר- אם אתם סובלים מהאנג אובר ואתם לא מעוניינים להתחיל וליטול משככי כאבים, תוכלו להכין קפה חזק ולסחוט לתוכו 3-4 טיפות של לימון טבעי, הדבר עוזר לרוב האנשים. חשוב לדעת שעם נס קפה הדבר לא עובד.
  • לחץ דם נמוך – שתיית קפה שחור תחזיר לכם את המרץ.
  • עצירת דימום- אם נפצעתם והפצע פתוח וניגר ממנו דם, יש להניח קפה על הפצע. פעולה זו תעצור את הדימום.

לסיכום, רשימה זו של תרופות סבתא בהם משתמשים בקפה היא רשימה התחלתית של תרופות הסבתא הקיימות. אם אתם מעוניינים להקל על תסמינים או על מצבים זמניים של פצעים ודימומים, במקרים רבים תרופות אלו יכולות להועיל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה