צדק חמלה ובריאות

מעולם לא נשמעה צעקתם של הטבעונים והצמחוניים כפי שהיא נשמעת היום, החשיפה התקשורתית לנושא הטבעונות והצמחונות בכל פינה הופך לעיתים לקצת מעיק אבל אי אפשר להתעלם מהתופעה הזו.  זהו גל שאי אפשר להתעלם ממנו מכיוון שהוא צובר תאוצה גדולה מאד בארץ ובעולם בכלל.

תפריט מותאם פיצה באר שבע

אנשים אשר ברשותם  ובניהולם עסקי מזון כמו פיצה באר שבע, מוצאים את עצמם מחפשים שוב ושוב את התפריט האולטימטיבי שייתן סוג של איזון בין המנות המוגשות במקום רק בשביל למשוך אליהם גם את  הלקוחות הללו שהם נתח מאד גדול וחשוב באוכלוסייה כך מסתבר.

טבעוני צמחוני ומה שביניהם

עסקים גדולים וגם עסקים קטנים כמו פיצה באר שבע לקחו לתשומת ליבם את צעקתם של הטבעונים ולכן הכינו תפריט מותאם לאנשים שאינם צורכים מוצרי גבינה, חלב, בשר ודגים כי אין שום סיבה מוצדקת שאנשים טבעוניים לא ייהנו מחדוות היציאה ואומנות האכילה רק מעצם היותם טבעוניים.

בריא ולא בריא 

תופעת הטבעונות פורחת היום לא רק בגלל נושא החמלה לבעלי חיים אלה בגלל ההשוואות האין סופיות של כל יועצי התזונה לגביי אילו מזונות יש להתייחס כמזון בריא ולאלו לא, ניקח את מרכיבי הפיצה כדוגמה:

  • בצק פיצה בריא יהיה עשוי מקמח מלא עתיר סיבים תזונתיים הטוב לעיכול במקום הבצק המקורי שהוא מנפח ועם הזמן גורם למחלות לב וסוכר.
  • הגבינה שמונחת על הפיצה - רצוי לשים טופו שטעמו הכי קרוב לגבינה וגם ערכו הקלורי בריא יותר מגבינה רגילה. הטופו עדיף על גבינות משתי סיבות: הראשונה היא בגלל הטבעוניים שלא צורכים מוצרי חלב והשנייה מגיע יותר מתחום הבריאותי, גבינה מגיעה למצבה הקשיח לאחר שעברה תהליכים כימיים ואוחסנה בחומרים משמרים הפוגמים בערכה התזונתי וכמובן אי אפשר לשכוח את מרכיב השומן הרב בגבינות.
  • רוטב בריא יהיה מעגבניות טריות ועשבי תיבול עם כמה שפחות התערבות של תבלינים נוספים. הרע הוא הרוטב השמנוני שאליו נכנס בצל מטוגן ותבלינים כמו מלח ואבקת מרק שהם סינטטיים ולא בריאים, אך למרות זאת טעימים לרובנו.

כל הסוד זה באיזון

המלחמה בין הבריא ללא בריא הפכה כבר מזמן למשהו שמבלבל את ההמונים. בתי עסק נסגרים רק בגלל שלא הצליחו למצוא את הנוסחאות והאיזון המתאים בתפריט כדי למשוך אליהם את האנשים משני צידי המתרס. חכמים אלו שכן הצליחו כמו פיצה באר שבע שמתוך ניסיון, תשאול, למידת העובדות ומתכונים חדשים יצאו בתפריט שמצליח לאזן בין העולם הטבעוני צמחוני לעולם הרגיל ו"גר זאב עם כבש". זהו אחד המקומות שאכן מצליח למצוא איזון בין הטעמים השונים והעולמות השנים ולמזג אותם למקום אחד שאליו באים אנשים מכל הפלגים ונהנים משרות מעולה, יחס אישי ומזון על פי טעמם ואמונתם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה